18 Haziran 2015 Perşembe

Yine Bir Alisveris

Hepinize merhaba. Yaz sicaklarinin gelmesiyle, ustune ustuk sinavlarimin hala bitmemis olmasi sebebiyle cok fazla disari cikamiyorum. Bu da normalde yaptigimdan cok daha fazla internet alisverisi yapmama sebep oluyor. Bugun turuncukasa.com dan yaptigim minik alisveristen bahsetmek istiyorum sizlere.
Daha once de bir kac kez alisveris yapmistim bu siteden. Hatta bir kac kereden daha fazla yaptim diyebilirim. Bazi urunlerde fiyatlar gercekten cok uygun bazilari da normal fiyatli. Ilk acildigi zamanlar asiri kampanyali bir siteydi sonradan sonradan kampanyalar daha azalmaya basladi. Benim bu sitede begenmedigim bir kac sey var. Birincisi paketlemeleri. Bu aldiklarimi strec filme sarip koca bir paketin icine atip yollamislar. Kardesim dalga gecti koca kutudan bu mu cikti diye. Ikincisine gelcek olursam asla tester urun yollamiyorlar. Siz siparis notuna yazsaniz dahi paketin icine tek bir tane bile koymuyorlar. Bunu belirttiginizde de elimizde yoktu diyorlar. Insaf yani 10 kereden fazla alisveris yaptim hic mi yoktu... Eger fiyati gercekten uygun bir urun gormezsem tekrar alisveris yapar miyim bilmiyorum. Sayet hic kibar bir uslupla karsilasmadim. Hem para verip hem de azarlanmak gibi bir niyetim yok. Umarim yazdiklarim sizin icin yararli olmustur. Kendinize cok iyi bakin beni takip etmeyi unutmayin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder