7 Haziran 2015 Pazar

Lush-Marilyn

Lush ın harika kokan Marilyn isimli saç bakım kremi. Saçı yıkamadan önce saça sürüp bir süre bekletiyorsunuz. Ardından saçı yıkayıp şampuan uyguluyorsunuz. Peki Marilyn ne vaat ediyor bizlere? Saçlara parlaklık vermeyi ve nemlendirmeyi vaat ediyor. Emin değilim ama saçlara sürüp güneş altında beklerseniz saç renginizi de açabilirmiş. Benim saçlarım koyu renkli olduğu için öyle bir etkisi olmadı zaten güneşin altında da beklemedim ama daha açık renkli saçlar bu şekilde yorumlamış. İçeriğinde 16 tane madde var. Baskın olan ürünlere bakıcak olursak papatya, limon, zeytinyağı bu içerikler paketi açtığınızda belli oluyor. Benim aşık olduğum yorum yapmak için beklememe engel olan şey ise beni cezbeden papatya kokusu. En sevdiğim çiçek de papatyadır zaten. Saçıma sürdükten sonra bir saat kadar bekledim daha sonra durulayıp şampuan ve John Frieda nın bakım maskesini uyguladım. Kurutmadan önce got2b kuruttuktan sonra da Elseve mucizevi yağ sürdüm. Ay saçıma 5 kat şey sürmüşüm adeta. Bunları anlatmamın asıl sebebi bu kadar şeye rağmen saçımda hale muhteşem bir papatya kokusu olması. Marilyn i uygulamamın üzerinden neredeyse 20 saat geçti ama saçlarım hala papatya kokmaya devam ediyor. Normalde şampuan kokusu bile zar zor kalır saçlarımda ama bu koku çok başka. Ömür boyu, alabildiğim sürece almaya devam ederim ben bunu çünkü BA YIL DIM. Kendinize iyi bakın. Beni takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder