2 Haziran 2015 Salı

Cosmetica Alışverişim

Hepinize merhaba arkadaşlar. Her şeyden önce başarısız fotoğraflarım için özür dilerim. Yine ufak bir cosmetica alışverişi yaptım. Bu siteyi geç keşfettim ama çok sevdim. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi hiç bir şey yazmamış olmama rağmen bir sürü tester ürün yollamışlar. Yazın ve güneşin kendini göstermesiyle güneş ürünlerini almaya başladım ben de. Bir çok dermatoloğa danıştım yüzüme sivilce yapmaması için ve çoğunluğunun önerdiği sebamed oldu. Aslında aşırı beyaz tenli olmam sebebiyle sürekli 50+ faktor kullanırım ama bu sefer dikkatsizlik yapıp 30 faktor almışım.  Diğer ürünüm ise Roc'un güneş sonrası yatıştırıcı vücut ve yüz losyonu. İçinde bulunan shea yağı ile güneşte kuruyan cildimizi nemlendirmeyi vaat ediyor. Normalde güneş ürünleri cildimde sivilce yapıyor o yüzden bu sefer eczanelerde de bulunan ürünlerden almak istedim. Daha önce kullanmadığım için yorumlayamıycam. Yaz sonrasında güneş ürünlerimin yorumlamasını da yaparım. kendinize iyi bakın .






                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder