1 Haziran 2015 Pazartesi

n11 saçmalığı

       Arkadaşlar hepinize merhaba
daha önce dermoeczanemden çok güzel kokan ananaslı nem maskesi almıştım. Arkadaşım kokusunu çok beğenip isteyince ona hediye ettim. N11.com dan sipariş verirken siparişime maskeyi de ekledim. Fakat geldiğinde bozuk ananas gibi kokuyordu. Sitede fiyatlar uygun fakat bir problem yaşadığınızda derdinizi anlatabilecek kimseyi bulamıyorsunuz. Satıcıya ulaştığımda da son kullanma tarihi geçmemiş bozuk değil diye tersledi beni ki paketin üzerinde son kullanma tarihine dair hiç bir yazı yok. Baya bir uğraş vermeme rağmen maskeyi değiştiremedim ve bozuk maske elimde kaldı. Ben yaptım siz yapmayın direk muhattap bulamayacağınız sitelerden alışveriş yapmayın hele ki kozmetik alışverişi. Kar ettim sanarken kazıklanabiliyorsunuz. Kötü bir alışveriş deneyimi oldu benim için.
                                               Bu yazım da böyleydi işte. Kendinize çok iyi bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder