30 Mayıs 2015 Cumartesi

L'oreal Skin Perfection

Bugün sizlere loreal in skin perfection serisinden 2 üründen bahsetmek istiyorum. İlk olarak serumdan başlamak istiyorum. kullanma talimatına göre sabah ve akşam iki kez temiz yüze uygulanıyor. Beyaz-pembe yanarlı dönerli bir rengi var. Ben rengini ve kokusunu çok seviyorum. Diğeri ise yine aynı serinin nemlendiricisi. Renkleri ve kokuları aynı diyebilirim. Nemlendiriciyi ise yalnızca günde bir kere kullanmak lazım. Nemlendirici özelliğini ise yeterli bulmadım. Üstüne başka bir nemlendirici kullanmam gerekiyor yüzümdeki bazı bölgeler için. Vaat ettiklerine gelirsek cilt rengini eşitlemek, gözenekleri küçültmek ve sıkılaştırmak, lekeleri azaltmak. 20 gündür yorumlayabilmek için düzenli bir şekilde kullanıyorum. Gözenekler için almayı düşünüyorsanız hiç almayın derim bende hiç etkisi olmadı. Cilt rengini gerçekten eşitlediğini söyleyebilirim. Yalnızca bunun için kullanmaya devam edilebilir. Sivilce ve yüzdeki diğer iz ve lekeler için yine bir etkisini göremediğimi söylemeliyim. Bazı kişilerde sivilce yapmış fakat benim yüzümde öyle bir etkisi olmadı. Cilt tipine göre farklılık gösteriyor olabilir. Kendinize çok iyi bakın. Beni takip etmeyi unutmayın kızlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder