25 Mayıs 2015 Pazartesi


İlk yorumumu çok sevdiğim bir maske daha doğrusu yüz peelingi ile yapmak istedim .Ben bu peelingi alalı uzun zaman olmadı ama ilk kullanışımdan itibaren çok beğendim ve vazgeçilmezlerimden biri oldu. Kendisi kömürlü ve siyah şekerli bir peeling. yüze uyguladıktan sonra 5-7 dakika bekleyip daha sonra da yüze 1-2 dakika nazikçe masaj ypılıp ardından ılık suyla durulanıyor. Ben 10 dakika kadar bekletiyorum suratımda. Daha sonra suatıma masaj yapıp yıkıyorum. Benim siyah noktalarıma ve gözeneklerime gayet iyi geldi.







Maskenin kıvamı yoğun ve sürmek biraz zor, resmini de koydum görebilmeniz açısından. İstanbul da Watsonslarda bulunabilen bir maske fakat benim olduğum şehirde olmadığı için ben internetten sipariş verdim. 16tl gibi bir fiyatı var. Uzun süre gidiceğini düşünüyorum bu peelingin. Deneyip siz de yorumlarınızı yaparsanız ya da benden başka ürünlerin yorumlarını da isterseniz aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Kendinize çok iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder