9 Haziran 2015 Salı

Cosmetica Alışverişim

Yine bir cosmetica alışverişiyle hatta 2 cosmetica alışverişiyle karşnızdayım. Her şeyden önce cosmetica ya teşekkür etmek istiyorum. Şimdiye kadar bir çok online siteden alışveriş yaptım fakat hiç birinde böyle ilgili bir call center la karşılaşmadım. Yardımcı olmayı hedefledikleri çalışanlarından belli. Diğer siteler gibi saçma saçma bahaneler sunmuyorlar size olabildiğince yardımcı olmak ilk amaçları. Bundan sonra isteyip de bulduğum her şeyi bu siteden alırım ben hem ucuz hem de çok ilgililer. Gelelim alışverişime. İlk başta büyük olan kutudan başlayalım. Urban care in çay ağacı özlü şampuanı saçlarda yağlanmayı geciktirici etkisi olduğunu okudum bloglarda ben de denemek istedim o yüzden. Yazısını yeterli bilgim olduğunda sizlerle paylaşcam. J&J ın şampuanını almamın tek sebebi kokusu kendim de kullanabilirim gelen giden bir çocuk olursa ona da verebilirim. Baya uygun bir fiyatı vardı. Alix Avien in maskarasını almamın tek sebebi en sevdiğim şeyin maskara olması ve paketinin dünya güzeli olmasıydı. Onu da en yakın zamanda kullanıp sizlere deneyimlerimi anlatıcam. Bu koliden çıkan son ürün de Şelale gül suyu. Aslında gül suyunun kokusunu hiç sevmem ama akşamları yatmadan yüzümü onunla temizlemeyi düşünüyorum. Zira methini çok duydum. Gelelim minik kutuma. Onun içinden de bu aralar çok popüler olan LPM in el kremi kuru eller için öneriliyor. Bir çare ben de ona başvurdum. Umarım istediğim sonucu verir. Böyle bir durumda vazgeçilmezim olur kendisi. Son olarak da Golden Rose un iki mat ruju. Bunları da kız kardeşim için aldım. Renklerini ve yapılarını ayrı bir yazı olarak sizlere iletcem. Kendinize çok iyi bakın beni takip etmeyi unutmayın.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder