5 Temmuz 2015 Pazar

FRESH'N SOFT Ürünleri

Hepinize merhaba bugün sizlere fresh'n soft ürünleriyle ilgili deneyimlerimi paylaşcam. Firma bana kocaman bir paket yollamıştı bana da kullanıp yorumlamak kaldı. İlk olarak asetonsuz oje çıkarıcıdan bahsediyim. Koyu renkli ojeleri bile kolaylıkla çıkarabiliyor. Kokusu normal aseton gibi, aynı işi de yapıyor. Asetondan daha fazla kullanmaya da gerek yok üstelik. Gelelim benim en çok merak ettiğim makyaj temizleme mendillerine. İki farklı çeşidi bulunuyor biri aleo veralı diğeri ise papatyalı. Aloe veralı olan kuru ve hassas ciltler için, papatyalı olan ise normal ve karma ciltler için. Her ikisinin de kırışıklık giderici etkisi var. Eğer yalnızca göz makyajı yaptıysanız tek bir mendil yeterli oluyor fakat makyajınız biraz ağırsa özellikle gece için yapıldıysa tek bir mendille bütün makyajı temizlemek mümkün olmaz. Temizlemesi ortalamanın üstünde fakat çok çok başarılı değil. Kulak çubuklarını ve makyaj düzeltme çubuklarını çok sevdim. Gerçi her ikisini de eyeliner düzeltmek için kullandım : böylece bütün makyajı silip tekrar yapmam gerekmedi benim gibi üşengeç insanlar için çok faydalı bence. Fotoğrafta kulak çubuklarının yanında bulunan pedler ise ter emici pedler fakat onları kullanma fırsatım olmadı. Yararlı oluyor mu? Ergonomik mi? Kullanımı kolay mı şu an için bir fikrim yok en yakın zamanda onlarla ilgili yazı da gelcek. Umarım yazım sizin için faydalı olmuştur. Kendinize çok iyi bakın. Beni takip etmeyi unutmayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder