6 Temmuz 2015 Pazartesi

BALMOZON OZONLANMIŞ ZEYTİNYAĞI

 Hepinize merhaba bugun sizlere çokça merak edilen bir ürün olan balmozon yağından bahsedeceğim. Ürünle beraber hangi alanlarda kullanabileceğinizi gösteren bir broşür geliyor ki hence çok gerekli bir şey çünkü orda yazılanlardan çoğu insanların aklına gelmez yani bence gelmez. Ürünün şisesi çok güzel bence. Bayağı sevdim desem yeridir. Sanki moleküler bir deney yapcakmışız da o da bizim kapsülümüzmüş gibi duruyor. Tasarımı kime ait bilmiyorum fakat baya başarılı buldum. Paketini bu kadar övdükten sonra gelelim ürüne. Aldığınız zaman siz de farketceksinizdir eminim hatta farketmemek imkansız kullananlar çoktan anladı bence ürünün kokusu baya bir rahatsız edici ama sanırım bunun sebebi ozon yani yine benim düşüncem çünkü daha önce ozon koklamadım ya da ozonlu başka bir ürün kullanmadım. Ben yağı öncelikle sivilcelerim için kullanmak istedim fakat yüze sürüp tüm gece o şekilde uyumak gerekiyordu. Bir kez denedim fakat her yeri yağ yapinca o işten vazgeçip saçım için kullanmaya karar verdim. Beni tanıyanlar bilir son zamanlarda saçıma sürmediğim şey kalmadı bir de bu olsun dedim. Ay çok uzattım farkındayım sonuca gelcek olursak, az bir kepek problemim vardı tam olarak ortadan kaldırmasa da eskisinden daha az hale geldi ve saçımda beklettiğimde saçlarımı yumuşattı zeytinyağından mıdır yoksa ozonlanmis olmasından mıdır inanın bilmiyorum. Umarim yararlı bir yazı olmuştur. Kendinize çok iyi bakın beni takip etmeyi unutmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder