6 Temmuz 2015 Pazartesi

FREEMAN Deniz Mineralli Maske

Hepinize yeniden merhaba sınavlarım sebebiyle uzun  süredir yazı giremiyordum bloga fırsat bulmuşken biraz abarttım sanırım :)). Beni instagram da takip edenler bilir ki ben yüz maskelerini hiç sevmem :D şaka bir yana bugün size yine çok sevdiğim freeman ın bir başka maskesinden bahsedeceğim. Bu markanin neredeyse bütün maskeleri var sanırım bende, olmayan bir kaç tane var ama onları da yakında alırım. Bu arada dikkat edenleriniz vardir eminim, bu marka paraben içermiyor. En azından yüz ürünlerinde yok. Maskenin arka kısmında ciltteki fazla yağı aldığı ve gözenekleri temizlediği yazıyor. Kil maskesi olduğu için tabiki fazla yağı aliyir fakat asla yüzü kurutmuyor. Gözenek temizlemeye gelirsek malesef öyle bir etkisi yok. Düzenli kullanmadım fakat freeman ın çoğu maskesinde bu vaat var. Dönüşümlü kullandığım düşünülürse hiç birinin gözenekler üzdrine çok bir etkisi yok ama renkleri kokuları o kadar güzel ki.... Bu maskeyi dudak ve göz çevresi hariç uygulayip kurumasını bekliyorsunuz. Killi yapısından dolayi kuruduğunda hafif bir gerginlik oluyor. Daha fazla beklemeden yıkiyorum ben. Cildimde bir aydınlanma, bir güzellik, nasıl anlatılır bilmiyorum ama bıraktığı etkiyi çok seviyorum. Yüz maskelerim arasında kesinlikle ilk 3e girer. Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Kendinize çok iyi bakın beni takip etmeyi unutmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder