7 Temmuz 2015 Salı

Topicrem bir şeyleri

Hepinize yeniden merhaba. Bu aralar başınızı fazla şişirdiğimin farkındayım ama çok fazla yorumlancak ürün birikti elimde. Bugün de sizlere Topicrem in nemlendiricisinden ve toniğinden bahsedicem. Önce bakalım bakalım firma ne söylemiş bu kremle ilgili daha doğrusu ne vaat etmiş bebekler de dahil olmak üzere kullanılabilcek hassas ciltlere uygun olabildiğimce az maddeyle nemlendirmeyi vaat etmiş bizlere. Hassas bir cildim yok çok şükür yani öyle kolay kızarıp bozarmaz. Firma ürün gönderimi yapmadan önce cilt tipimi sordu ki bence yaptıkları çok ince bir davranıştı ve tabiki düşünceli. Gelelim kremin etkilerine yüzümde parlama yapmadı, yağlı bir his bırakmadi ve kolay emildi. Tam krem gibi değil de hafif losyonumsu bir yapısı var zaten ikisinin arasında diyim en iyisi ben :) nemlendiriciyi tekrar alır mıyım alırım bence ama önce elimdeki krem ordusunu bitirmem gerekiyor :D tsk de yok böyle bir kuvvet. Tamam saçmalamıyorum. Gelelim toniğine manyak diyebilirsiniz fakat ben bir toniği suratıma sürdüğümde hafif de olsa bir yanma, ferahlama hissetmek istiyorum. Sanki o zaman gerçekten temizlendiğini hissediyorum gibi oluyor. Fakat bu tonikte hic öyle bir his olmadı. Evet cildimdeki kiri temizlediğine şahit oldum fakat hiç bir şekilde ne yanma ne de başka bir şey olmadı. Yüzüm artık yanmasın toniklerden diyorsanız kesinlikle koşun alın derim. Bir de herhangi bir topicrem ürünü alırsanız bu tonik hediye olarak geliyor. Umarım fikirlerim işinize yarar. Kendinize çok iyi bakın. Beni takip etmeyi unutmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder